2012. február 7., kedd

Összeesküvés-elmélet

Eddig azt hittem csak a spanyolokat lepi meg a hideg és ők nem tudnak mit kezdeni a hóval, de most olvastam, hogy a magyarok sem. 


Ami számomra még meglepőbb, de ezek szerint úgy tűnik, hogy otthon is csodaszámba megy a fehér égi áldás és a mínusz pár fok így télvíz idején...?

Azt hiszem itt világszintű, vagy legalábbis Európa szintű figyelemelterelésről lehet szó, mert ezek szerint jobb az időjárásról beszélgetni (mit nekünk angolok), mint a válságról, az Euróról, a munkanélküliségről, az adóemelésről, a sztrájkokról, a csődbe ment cégekről...

Na ezért nem nézek én tévét.  Még a végén úgy érezném, hogy hülyének néznek.

És a rossz időről annyit, hogy tegnap + 17 fokban ragyogó napsütésben kabát nélkül ebédeltünk egy étterem teraszán.:)
Ha hinnék a híradásoknak esküszöm azt gondolnám, hogy én nem vagyok normális...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése