2014. január 8., szerda

2013 december, Debrecen


Mikor az ember elköltözik egy városból, pláne egy országból, akkor az idő elteltével kicsit más szemmel nézi az adott helyet. Legalábbis én így vagyok vele. Kicsit olyan turistának érzem magam ott ahol előtte vagy 25 évig éltem. Persze vegyes érzés ez, hiszen az emlékek minden  sarkon előjönnek, minden olyan ismerős - és mégsem. 








Még a bevásárlóközpontban levő dekoráció is más mint itt. Sokszor nem is tudom megmagyarázni miért más, hiszen itt is égők, fenyők, betlehemek vannak, talán csak más az arány köztük... Nem tudom. 




Na meg legalább hideg van. 



Ha karácsony, akkor legyen hideg, meg hó, nem? 



Na jó, hó csak pár szem esett és azonnal elolvadt, de nem vagyok telhetetlen. 

Persze a "turista-létnek" a veszélye, hogy pl. nekem tök természetes volt, hogy ha karácsonyi vásár van akkor az este 9-kor is nyitva van. Tévedtem. :-(



Persze azért teljesen nem csalódtam a magyarokban, a forralt borosok mind nyitva voltak :-) 



4 megjegyzés:

  1. Milyen más a Ti "szemüvegeteken" nézni azt a helyet, amit én minden nap látok. A havat pedig éppen kifogtad, se előtte, se azóta :-)

    VálaszTörlés
  2. Ugye-ugye? míg ott laktam én is másképp láttam mindezt. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Krelek segits mit tegyek a ket gyermekkel az ovodaban mot kell kozolnom vagy a picibabaval kapcsolatban

      Törlés
  3. Szia olvastam az elözo blogodat es olyan kèrdèsem lenne hogy van egy 4,5 eves ovis fiam es. Egy 2,5 honapos babánk spanyolorszagba mennenenk csak segitseg kene mit kell tennem az ovodaban illetve a kisbabam mien oltasokban reszesulne odakinn

    VálaszTörlés