2015. március 14., szombat

Sí 2015


Ugyanott mint tavaly vagy azelőtt, bár most nyitottak néhány új pályát amiket nagyjából kipróbáltunk. 


Valdelinares-i sípályák, Gúdar hegység

Befizettünk némi oktatásra is és bevallom megérte, a kanyarokat eddig nagyon bénán csináltam és a jobb térdem tavaly eléggé megfájdult (vagy fél évig éreztem utána), most viszont korrigálta a hibáimat a srác, így idén térdfájás nélkül megúsztam. Na persze attól még béna vagyok, idén a bal vállam fáj - még mindig. 
Ja, és az egyik gurulásom alkalmával sikerült a combomra egy két tenyérnyi véraláfutásra szert tennem. Este mikor zuhanyoztam a gyerek meg is jegyezte, hogy "Anya, ez jó ronda. Ha apa meglátja, tuti nem akar majd melléd feküdni"... hmmmm.... 



Na meg az is megörökítésre érdemes beszólás volt, mikor a gyerekek már rég lent voltak és várták, hogy az anyjuk is befusson. Megláttak valakit jó nagyot zuhanni:
- Az már ott anya?
- Nem, ő még ezután jön. 
Azért jó, hogy a fényképező mindig nálam van, kompromittáló fotókkal nem szolgálhatnak :-)


Azért mikor senki sincs a pályán egész jól lecsúszkálok ... de hétvégén mikor dugig van és lépten-nyomon esnek-buknak előttem, meg a snowbordosok ücsörögnek a földön és kerülgetni kell őket, nos akkor egy ideig még csak-csak, de egy idő után inkább én is elvágódom, jobb mintha átesnék valakin...



a banditák ...

...rájöttek, hogy így nem kell mosolyogni ha fényképezek


Kipróbáltuk a szánkót is, a síkölcsönzőben csak úgy ideadták, hadd csúszkáljanak a lányok. A házak között a faluban ereszkedtünk párat, a sípályára viszont nem vittük ki, mert ha sieléshez öltözik be az ember akkor az nem jó a szánkózáshoz és fordítva. Annyiszor visszamenni a kocsihoz meg nem volt kedvünk - mivel mi későn kelünk mindig a parkoló legmesszebbi csücskében tudunk megállni. Onnan azért önmagában is sportteljesítmény elcuccolni a bejáratig...


Túráztunk is egyet a környéken, eljutottunk egy patakmederhez ahol most be volt fagyva a víz. Szedtünk jégcsapot, amit a lányok mindenáron haza akartak hozni, és a fagyasztóban tárolni emlékként...






Szép volt, jó volt, idén ennyi volt a tél...

1 megjegyzés:

  1. Hazavinni a jégcsapot? Hát nem ők az egyetlenek, akik el akarják tenni a telet. Nálunk jó pár hógolyó van a fagyasztóban... :-)

    VálaszTörlés